Klumpen

En stor klump i magen hindrar mig från att få i mig frukost trots några tappra försök. Det går bara inte. Jag skulle egentligen ha sovmorgon idag och få sova ut, börjar inte förrän 12 men har inte sovit alls inatt så jag åker till jobbet 3 timmar innan jag måste bara för att få tankarna på annat håll. Ska stanna på Maxi oxh köpa litervis med cola light för om jag inte får i mig mat så måsta jag iaf ha vätska.
Det är en välbekant klump som flyttat in. På jobbet pratade vi om den så sent som igår men inte trodde jag att den skulle hitta mig så snart därefter.
Ni vet den där klumpen somm gör att du inte kan äta eller sova. Du kan inte göra något utan att tankarna far iväg och en slags oro tar över kroppen.

Jag hoppas att den snart försvinner......

Ha en bra dag i solen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0