Tillbaka till verkligheten

En månad sedan jag uppdaterade, har haft "fullt upp" med något så härligt som semester :)! Fredag v26 va sista dagen på jobbet och det var med blandade känslor jag gick därifrån.
På eftermiddagen tog jag tåget mot Eskilstuna och min pärlvän Erika som jag lärde känna i Sthlm. Vi käkade pizza och godis och pärlade hela kvällen. På lördagen åkte vi till pärlträff i Västerrås vilket var fantastiskt skoj.
Johan mötte upp mig på kvällen och så åkte vi till hans mamma. Alltid lika härligt att vara där men tiden springer iväg. På söndagen åkte vi till Surahammar och gick på loppis, Johans bror, hans sambo och deras döttrar mötte upp oss. När vi kom hem så satte jag mig me tjejerna och pärlade medans de andra handlade och förberedde för middagen. Vi grillade och åt ute, väldigt härligt.
På måndagen blev det en shoppingtur runt i Hallstahammar, de har en del mysiga inredningsbutiker som vi betade av. En fika hos Johans mormor och morfar han vi med på eftermiddagen och sen tog vi det lugnt på kvällen. På tisdagen gick vi till Johans kompis och hans sambo som fått en liten dotter.
Efter de besöket styrde vi bilen mot Oxelösund och Johans pappa. På onsdagen låg vi i solen hela förmiddagen, på em gick vi en sväng till havet och sedan åkte vi och åt på restaurang. Torsdagen bjöd på en liten shoppingtur i Nyköping innan vi sen åkte hem mot Kungälv. Tvätta, packa om väskor, fixa och dona. På fredagen tog jag mig en spontan tripp till Ullared. Jag var hemma sent och Johan var på MT så det blev en lugn kväll i soffan. På lördagen tvättade jag det sista och sen packade jag bilen full och åkte ut till Lökeberg. På söndagen åkte jag och hämtade Johan och sedan var vi där ute i två veckor. Förutom sol, grill och bad var vi på Gyllene tider, en sväng till Åby och en tur till Stenungsund.
Vi har haft enorm tur med vädret och det var bara under 2h på loppisen som vi fick lite sommarregn på oss.

Idag går jag tillbaka till jobbet så om en liten stund ska jag göra mig klar. Känns rätt okej även om jag helst hade haft två veckor semester till.

(har försökt lägga in detta inlägg sedan i måndags men som jag sagt flera gånger tidigare så är blogg.se appendix värdelös och jag får felmeddelanden om bilderna hela tiden. Nu tog jag bort bilderna och hoppas det fungerar. På instagram finns bilder för den som är road av sånt: jennienennie )


RSS 2.0