Tillbaka i vardagen

Nu har jag jobbat en vecka och har kommit in i vardagen igen. Den ser inte ut som jag önskat men den rullar på. Jag trodde att jag skulle tycka det var jobbigt att komma tillbaka till jobbet men tvärtom så har det varit oerhört skönt.
Barnen har en förmåga att få mig på bra humör. En liten going kom tex fram till mig i måndags, kramade mig och sa "Ennie inte ont mer", en annan satt i mitt knä i 30 min och bara va. Det är som de förstår.
Även om jag fortfarande kan bli ledsen så gråter jag knappt längre. Det är som det är och tyvärr kan man bara acceptera och gå vidare.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack vad kul att du tycker det. Hur är det? Dags för en uppdatering för dig med snart? :) Har du instagram?
Jag har börjat jobba på Gardermoen flyplats i Norge bland annat och bor numera varannan vecka i Norge :) Hoppas allt är bra. Kramar

2013-11-18 @ 14:01:17
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0