Jag har en underbar pappa!!!

Till helgen var planen att vi skulle måla här hemma med start i hallen. Pappa skulle hjälpa oss lite att komma igång eftersom vi inte direkt är några målare. Igår ringde han och frågade om han kunde börja maskera lister och spackla lite idag eftersom han skulle vara ledig. När vi kom hem är halva hallen redan målad och klar och imorgon ska han göra klart den andra delen!
Han är så snäll och hjälpsam min pappa och vi har tur som har honom för han fixar och donar så att vi ska få det fint här hemma :)!
Nu är väggarna grå, tidigare var de blå. Jag är riktigt nöjd med resultatet och nöjd över att alla fläckar osv är borta. Med vita möbler till kommer det bli kanon :)!
Bilden med spegeln är före bild och den utan efter:


Kommentarer
Postat av: Sandra

Pappor är allt himla bra ibland:). Hoppas allt är bra med dej och tack för kommentar svaret, undrar om inte jag skulle kunna få följa din andra blogg? Kramar

2013-01-14 @ 20:16:47
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0