Älskade morfar

Vi satt vid din sida när du tog dina sista andetag, jag pussade din panna och vi sa att du kommer få det bra. Fåglarna kvittrade utanför fönstret och allt var så stilla och fint. Att jag fick säga hejdå ordentligt och tala om för dig hur mycket jag älskar dig är en tröst i den enorma sorg jag känner. Nu är du hos mormor i ett paradis någonstans långt borta. Du hade gjort ditt här på jorden och jag är så lycklig över att fått ha dig som morfar. Du är en stjärna på vår himmel och en ängel i våra hjärtan.
Tack underbara älskade morfar för allt du gjort för mig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Beklagar sorgen gumman. Många styrkekramar

2013-02-17 @ 20:27:46
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0