Lycklig som ett barn

Igår var en fantastisk dag och känner mig så lyckligt lottad som får uppleva julen på det sätt som jag får.

Hämtade upp morbror och kusiner runt 14 snåret och tog vägen förbi mormor och morfars grav för att tända ett ljus. Första året utan morfar i år och det kändes tomt fast huset var fullt av folk.

Kl 15 var det givetvis Kalle och en glögg skål. I slutet var vi bara de vuxna kvar och barnen fixade maten :)!

När Kalle var slut satte vi oss till bords och åt julmat och bara njöt. Ja tom jag som knappt äter något njöt. Tror vi hade ätit klart runt kl 18 och då började väntan på tomten.

Han dök upp även i år och förgyllde tillvaron för både stora och små. Med ett paketberg större än K2 så öppnade vi julklapps öppnandet i en vändans fart men ett paket åt gången.

Tomten var tvungen att dra vidare till alla andra barnen så då fortsatte vi på egen hand. Kakor och godis i mängder och många skratt blev det. Paketöppningen var slut runt 01.30 och jösses va snälla vi måste ha varit i år.

Den absolut tokigaste presenten och den största överraskningen var en kamera till mig och Johan. Blev så glad att jag nästan började gråta. Förutom den fick jag även massa annat fint; 4 stickade klänningar, receptbok, receptboksställ, snygga glasdekorationer till granen, en ring, massa bodyshop produkter, stektermometer, strumpor, ljuslykta, mascara och en pyssellampa med förstorningsglas. Allt jag önskat mig och mycket till!!!!

Nu ligger jag här i sängen, borde sova men kan inte. Känner mig som ett barn som bara väntar på att få börja leka med sina nya leksaker :D! Jag och Johan har ju en del att läsa på om så att vi kan ta fina bilder sen!

God jul på er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0