Underbart med vardag

Semester i all sin ära men det är faktiskt skönt att vara tillbaka i vardagen igen. Har haft två tidiga pass på jobbet måndag och tisdag så jag e lite seg i huvudet men jag har även hunnit med två PT pass så nu känner jag mig laddad för att köra på denna veckan. Jag satsar på 4 pass och allt annat är bonus.
Imorgon ska jag hem till en go vän på muffinsmys efter jobbet så det hinns inte med någon träning då om inte jag vaknar väldigt tidigt.
Hade ett mål att gå ner 3 kg innan 31 augusti och 1.8 är redan borta så jag känner mig taggad att kämpa vidare.
Det gäller bara att jag lyckas klara helgerna någorlunda utan frosseri :).
Har köpt massa smyckesmaterial så jag ska nog kunna hålla mig sysselsatt.

Nu ska jag hoppa i myskläder, få något i magen och sedan har jag ett roligt projekt på gång :)! Om appen bara vill så visar jag resultatet här sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0