Helgen

I fredags åt vi räkor och tog det lugnt hemma i soffan. Vi gick och la oss ganska tidigt, för klockan skulle ringa 3.20. Då var det dags att köra iväg Johan till CC:s svensexa. När jag kört honom gick jag hem å sov en stund ZzZzzzzz...! Hade planerat in lite sol och bad under förmiddagen så jag åkte ut till landet men det var inte länge som solen var framme innan åskskurarna kom och då vände jag hemåt.
På kvällen åkte jag hem till blivande bruden Ryberg för lite film och taccomys. Åkte hemåt vid 23.30 och någon timme senare satte jag mig i bilen igen för att hämtta de sista tappra ifrån svensexan. Idag lär det bli en väldigt lugn dag om jag inte tar någon impulstur ut och shoppar =)!
 
Imorgon drar jobbet igång på riktigt och det ska bli så härligt att få träffa mina arbetskamrater och barnen igen! Har jobbat 2 veckor på det som kallas sommarförskola, det har varit riktigt trevligt och har trivts med både barn och personal men jag gillar rutiner och det är det ont om på sommaren =)!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att du börjat blogga igen :) Kram

2013-08-04 @ 13:22:10
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0