Underbar morgon

Igår kväll var jag och Jessica iväg och tränade. Jag hade bestämt mig för att plåga mig igenom 5km och jag lyckades. Det kändes dessutom så bra att jag gick ifrån hastigheten på 6min/km och ökade så att jag klarade det på 28,58. Lite surt var det att ha krafter kvar men jag är ändå glad att jag klarade det.
Ökade sedan lite i gymmet och det känns bra att jag börjar komma tillbaka till den form jag var i innan uppehållet även om vägen till en god form är lång.

Mådde väldigt illa när jag skulle gå och lägga mig. Kvällsmaten lekte tittut och jag fick försöka ligga så stilla som jag bara kunde för att inte behöva spy. Vet inte vad det berodde på, nu mår jag nästan helt bra förutom att jag känner mig mättare än vanligt. Får hoppas att det inte kommer tillbaka när jag går upp för sånt har jag inte tid med.

Snart blir det jobb och ikväll ska jag och Jessica köra ett crossfitpass.

Onsdag underbara onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0