Såja där kom den!

Äntligen är motivationen och lusten till träning här!! Blev ett helt okej pass idag med lite jogg och sedan en sväng nere bland vikter och maskiner. Kroppen gör så ont att jag knappt kan gå men det är bara nu i början som det blir såhär illa (hoppas jag)! Nästa fredag ska jag å Ryberg på första mötet med vår blivande PT! 20 ggr blir det och jag ska verkligen slita så att jag får resultat! Får även lägga ner lite tid nästa vecka så att jag iaf har kört en 5 pass innan det ska dra igång!

Ska hur som helst bli roligt att pressas lite extra.

4 dagar med ordentlig kost och inga sötsaker, det har inte ens varit jobbigt. Imorgon blir det fredags godis och kanske popcorn :D för det är jag värd!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0