Dags att hitta formen med hjälp av PT

Igår hade vi första träffen men Daniel som har fått det ärofyllda uppdraget att försöka få oss mer vältränade :)! Jag och Karro gillar väldigt olika sorters träning, hon älskar kondition och att jobba med kroppen medans jag avskyr just de bitarna av träningen. Vi har olika mål men det känns ändå som att vägen till våra mål går att korsa då vi är i behov av ungefär samma saker.

Det var hur som helst ett bra första möte och det känns som att det kommer bli en väldigt rolig vår det här.

Vi blev testade i rörlighet och han bedömde även vår hållning. Utlåtandet vi fick: framskjutna axlar och gamnacke!
Kändes inte som någon blixt från klar himmel men ändå gott att få några övningar att köra för att förbättra hållningen.

Jag hade tänkt att träna efter igår men det blev så sent så jag tog en vilodag igår istället. Idag hoppas jag på att komma iväg nu under morgonen så att jag får röra på mig lite, ska även fota mig idag så att jag har något att jämföra med när vi kört klart våra 20 pass!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till & vad spännande att få se hur kroppen och styrkan kommer att förändras :) Ha en fin helg!

2013-04-27 @ 09:33:45
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0