Spännande vecka!

Väntar på inte mindre än 6 paket som bör dimpa ner i brevlådan under kommande vecka! Min nya vrå har inspirerat mig till att vilja skapa mer och ska nu äntligen lära mig att gravera tänkte jag :)! 2 gravyrpennor, skyddsglasögon, plexitags, nya displayer, mått för armband, smyckesdelar och pärlor samt silverdelar för skapande i silverlera!
Jag är som ett barn på julafton när jag hittar brev i lådan. Nu är det dock lite tråkigt att det är långt till postens utlämningsställe där jag lär få hämta några av paketen, men vad gör det om 100 år :)?

Ska bli roligt att se om jag kommer kunna göra några fina smycken med verklig personlig stil. Kanske kan göra något liknande detta som jag gjorde i somras:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0