Ny byrå och första tavlan

Idag slutade jag 13.15 vilket var helt underbart! Jag har fått röjt massa och packat upp flera kartonger med glas och prydnadssaker.
Fyndade även två orreforslyktor som nu klär vardagsrumsbordet tillsammans med den som jag ägde innan.
Johan kom hem vid 19.30 med kebab och godis (jag åt första godiset på 26 dagar).
När vi ätit monterade vi klart en ny byrå till ena delen av hallen! Jag blev toknöjd när den var klar och vi fick även upp en tavla vilket gjorde att det genast kändes mer som ett hem :)!

Det känns så skönt att det händer grejer här hemma och att vi får till det till vårt :)!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det roligt. Du ska se att ni tids nog kommer sätta prägel på ert nya hem. Vad kul att få skapa något "tillsammans" som bara är ert. Jag vill verkligen att allt ska avra klart nu, men det är väl som de säger "Rom byggdes inte på en dag". Vilken fin tavla. Kram

2012-09-10 @ 21:37:21
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0