Det börjar hända grejer...

Idag fick vi den rätta soffdelen levererad så med mycket hjälp av mina föräldrar fick vi äntligen ihop den.
Soffan är väldigt stor och helt underbar :)! Precis som vi ville ha den!

Min pappa hade varit här under förmiddagen och monterat ihop de sista stolarna så att köksgruppen är också klar!

Han satte även upp lampor i hallen så att vi får lite ljus :)!

Det är tur att vi har mina föräldrar för annars skulle den här flytten känts väldigt tung!

Nu vill jag få upp tavlor, gardiner mm och göra det till ett mysigt hem me. En sak i taget och än har vi ouppackade flyttlådor stående lite överallt!

Vi började med hallbyrån runt 21.30 men vi fick se oss besegrade av John Blund så den får vänta till imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0