Världens bästa sambo!

Idag var det symässa inne i Göteborg där det fanns flera pärlbutiker på plats och jag ville verkligen gå. Min underbara sambo frågade mig om jag hittat någon att åka med och när jag sa att jag inte gjort det utan skulle åka själv så säger han att han åker med mig.
Han går där inne med mig och 100 tanter och tålmodigt tittar i monter efter monter. Han hittar delar och ger förslag på saker jag kan göra. Inget gnäll alls, han bär snällt min jacka och hjälper mig! Åh vad jag älskar den mannen!
Finns inte många män som utan minsta klagan skulle göra något sådant det kan jag lova!!!!!!

Vi fick med oss saker för över 800:- hem så imorgon kväll ska här skapas :)!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, nu har jag faktiskt börjat trivas. Så skönt att ha något "eget" att komma hem till:). Vilken snäl sambo du har, blev det någon smyckesskapning igår kväll nu då? :) Kram

2012-10-29 @ 11:10:03
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0