Trött!

Igår kom jag för andra dagen i rad hem efter kl 20. Jag satte mig ner i soffan och bara satt rakt upp och ner. Jag frös och var vråltrött men orkade inte flytta på mig. Till slut la jag mig ner på soffan och bara grät. Jag var inte ledsen utan bara enormt trött. När jag legat där gråtandes och huttrandes ett tag fick Johan iaf mig iväg in i en varm dusch och sedan fick jag lagt mig.
Jag sov ganska oroligt, vaknade en massa gånger, som jag faktiskt inte gjort sedan vi flyttade hit.
När klockan ringde imorse så ville jag inte gå upp. Låg kvar ända till 5.45 innan jag masade mig upp och in i duschen gör att sedan göra mig klar och befinna mig på jobbet 6.30! Det är tur att man bor nära :)! Eftersom jag fortfarande var frusen som bara den passade jag på att klä mig i ett ullaredsfynd, en stor stickad tröja som har enormt hög mysfaktor :)!

Väl på jobbet så var jag pigg och dagen blev toppen.

När jag kom hem så tog jag min första eftermiddagsvila sedan flytten. Underbart!!!! När Johan kommit hem stack jag iväg och uträttade några ärenden. Bland annat så hade ett paket kommit där det bland annat fanns en gravyrpenna. Den var svår att få igång och glappade så jag fick inte till det och kunde inte träna mer heller för det blev inte bra då den la av. Skall skicka tillbaka den imorgon så jag får en ny. Tror iofs att jag köper mig en annan maskin imorgon :), kan ju inte vänta, är så otålig!

Nu måste jag sova. Blir en lång dag imorgon!!! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0