Skönt att göra något för andra!

Har gjort tre armband som jag sålt till förmån för bröstcancerfonden.
Igår och idag beställde jag mer rosa material för att kunna göra fler.
Jag får erkänna att jag inte brukar skänka pengar till välgörenhet, köper rosa bandet varje år men inte mer än så. Nu "skänker" jag iaf lite utav min tid och det genererar i pengar till bröstcancerfonden.
Det känns verkligen roligt och meningsfullt.
Skall givetvis köpa ett armband till mig själv också.
Så just nu är jag uppe i 200:- som skall sättas in sista oktober! Hoppas på att det blir några hundralappar till, ska iaf skapa och hoppas på det bästa :)!


Kommentarer
Postat av: Jennie S

Hej! Om du gör fler vill jag vill gärna köpa det rosa längst ner till vänster.

2012-10-17 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0