Det börjat ta sig!

När vi flyttade för 2 månader sedan så hade vi inte en ledig stund. Den första månaden gick all ledig tid åt till att städa, packa upp, bära till källaren, montera, handla mm! När allt var nästan klart slappnade vi av och tog det lugnt. Det var några småsaker kvar men de kunde ju vänta. Idag tog vi äntligen tag i det och bar ner det sista till källaren och jag monterade våra ljustavlor.
När jag ändå var röjjartagen dammade jag och dammsög jag hela lägenheten. När det var klart tänkte jag att jag lika gärna även kunde bädda rent.

Svärmor kommer hit på fredag och då vill jag att det ska vara fint här hemma. Jag vill alltid att det ska vara fint när någon kommer på besök, men extra viktigt när någon ska sova över.

Jag kommer ju givetvis städa det sista på torsdag men nu är det mesta iaf gjort och det känns skönt!

Ska beställa färg nu i veckan också så att vi snart kan börja måla om för det har vi inte tagit tag i ännu :)!

Det känns iaf som hemma här nu och jag trivs riktigt bra! Sambo livet är mysigt och än så länge helt smärtfritt ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0