Är det inte det ena så är det det andra

Nu börjat min förkylning bli bättre och blåsorna känns knappt längre. Underbar känsla. Men så imorse när jag kom till jobbet så kände jag hur den där dumma värken som dyker upp en gång i månaden smög sig på. När jag skulle ta en tablett upptäckte jag att jag inte hade några med mig. Värken blev värre och värre och till slut satt jag bara dubbelvikt på en pall på kontoret. Efter 1h som kändes som en hel dag körde min gulliga arbetskamrat mig hem så att jag fick hämta tabletter och 30 min senare var det som jag flöt fram. Kvar var bara en liten liten värk och den var inga problem att stå ut med!

Imorgon hoppas jag att jag mår helt bra! Fick bytt pass imorgon så att jag dessutom får sova ut!! Weiiii!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0