Äckliga snuskiga hem

Jag har bott här sen februari 08! Jag är inte världsbäst på att städa men jag dammsuger och moppar iaf med jämna mellanrum. Det finns dock ett ställe som jag under 4 år aldrig riktigt städat på.... under/bakom badkaret! Idag fick jag ett ryck och monterade ner badkarskanten och fy fan för den synen rent ut sagt! Jag drog även fram badkaret för att kunna komma åt att städa bakom ordentligt och det var nästan så jag kräktes, bor jag i denna skiten? Ja jag tog en bild på hur det såg ut och jag varnar er som är äckelmagade! Tog givetvis också en bild efter moppande, skurande och gnuggande!
Så ett tips till er som inte brukar dra fram era badkar.. gör det!!!
Även om jag älskar att ha badkar så skulle jag bli väldigt glad över att bli av med det efter idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0