Då var det fredag!

Har varit på tok för trött för att skriva något här de senaste dagarna. Det känns i hela huvudet och i hela kroppen att jag behöver ledigt och det NU!!!! 6 arbetsdagar kvar och en helg att ladda batterierna på, sen blir det jag som inte ska ställa klockan på 16 långa dagar!!!!
Jag ska fixa och dona här hemma och bara göra sånt jag tycker är roligt!
Igår fick jag hem lite saker som jag beställt hem ifrån living and room rean. Det får jag säga förgyllde den dagen :)! Älskar att köpa saker till hemmet och nu ser jag så mycket fram emot att få målat om i hall och sovrum så att det verkligen blir fint här, iaf så fint som jag/vi har råd att göra det :).
Ne dags att gå upp ur sängen, koka lite gröt och gå till jobbet och försöka ha en riktigt go dag med de underbara barnen. Man skulle kunna tro att 14 små 1-3 åringar skulle göra en trött men det är ändå de som får mig att orka nu när kropp och knopp börjar säga ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0