Efter en skitvecka så är det äntligen helg!

Denna veckan har verkligen varit en kämpig vecka för mig. Jag har känt mig väldigt nedstämd och orolig. En konstig känsla som bara växt i takt med att dagarna gått. Igår när jag vaknade hade jag en önskan om attt jag skulle ha 40 graders feber och bara få ligga kvar i sängen och gråta hela dagen. Jag som annars avskyr att vara sjuk och hemma från jobbet. Men jag hade ju givetvis ingen feber och till jobbet gick jag. Väl där flöt dagen på och jag klarade mig från att bryta ihop.

Idag mår jag liiiite liiiite bättre än igår men det känns ändå tungt. Tror inte att jag kommer vara på riktigt helghumör ikväll alls utan bara gå och lägga mig tidigt och sova ut. På lördag ska vi upp till min syster och titta handbollen och äta hemmagjortt pizza. Det ser jag iaf fram emot. På söndag blir det mässa med mamma och det ser jag också fram emot för då ska jag få chansen att prata med dom som jag köper smyckesdelar av.

Nu blir det jobb!
Tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0