Snart är semestern över för denna gången!

Ja då var det dags för ännu ett litet samlingsinlägg från fredag till idag.

Fredag: Jag åkte hem till Kungälv före Johan och mötte upp KF vid 14.30. Det blev ett tufft tränningspass och jag var kräkfärdig när jag gick därifrån men det är ganska skönt attt veta att man tagit ut sig. På väg hem gick jag till coop för att hämta mitt paket med alla kosttillskott, det vägde en hel del kan jag ju såga så det blev en förlängning på träningen att släpa hem det.



När jag duschat och tvättat så gick vi hem till Linette och Anders och grillade. Lilla Ebba bara växer och växer, så roligt att se!

Lördag: Jag hade tänkt träna men vädret var så himla fint att vi istället åkte upp till mamma och pappa där vi spenderade hela dagen tillsammans med dom, min syster och mina goa syskonbarn. Vi grillade oxfilè vilket jag inte ätit någon gång tidigare och det var helt ljuvligt. Ett plus i kanten till systeryster som var en sån grillmästare.
Lite små brände begav vi oss hem på kvällen.


Min underbara systerdotter var på ett strålande humör hela dagen trots värmen!


Lucas spelade boll med Johan under hela eftermiddagen, mig förvisade han till läktaren =), jag är tydligen inte så bra på fotboll som farbror Johan!


Något av det godaste jag ätit!!!

Söndag: Åkte upp till landet med mina föräldrar. Vi städade och röjde några timmar. När vi kom hem lånade vi bilen så att jag kunde åka och träna. Körde till min stora förvåning ett likadant pass somm på fredagen fast jag inte hade någon som peppade mig igenom övningarna. När jag var klar åkte vi till Oskars och köpte sallad som vi sen åt i solen. Mamma körde hem oss vis halv 8 och strax därefter hämtade Jessica upp mig så jag kunde åka med henne upp till fontin för hon skulle springa. Själv tog jag bara en promenad i väldigt lugnt tempo =).
När jag kom hem var det BB final. Tyvärr vann inte Peter trots att vi röstade som tokar. Men men, det är bara att glömma det nu och gå vidare ;). Konstiigt nog känns det ganska tomt då man under 106 dagar följt dessa människor och nu bara försvinner dom ur rutan.

Måndag: Jag åkte hem till Therese och Mattias för att gratta dom till deras lille  Adam. Hann var verkligen hur söt som helst och det var så mysigt att hålla en sån liten igen.
Jag hade gjort smycken till föräldrarna som dom fick och Adam fick en liten filt och en nalle.


Handlade på vägen och när jag väl var hemma stod Joey, Tim och deras lilla hund Olga här. Dom var så gulliga och kom med mina byxor som jag köpte då vi var i jönköping.

När dom åkte så satte jag igång och tillverkade smycken och förberedde middagen. Dagens träning blev ett väldigt svettigt MRL pass.
Vi åt när jag kom hem och sen satt vi bara och tog det lugnt. 

Tisdag (idag): Skulle gått upp kl 06.30 och tränat men när klockan ringde ville jag inte alls upp så jag hoppade det. Iställlet gick jag upp 08.30, gjorde frukost, slappade och tig mig sen iväg till gymmet kl 10.30. Tränad 1½ h och nu sitter jag här och ska strax hoppa in i duschen för om 50 minuter kommer min mamma hit och vi ska iväg och kolla på skor =)!

Det blev ett långt inlägg med garanterat många stavfel men det orkar jag inte kolla upp nu!!! Ha det bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0