Det måste vara fint!

Har röjt lite här hemma för det såg förjävligt ut på ren svenska! Väskor fulla med grejer, massa disk och ett orensat kylskåp.
Slängde in en ugnspannkaka i ugnen för att kunna göra matlådor, sen satte jag igång och snart bör allt vara fint här hemma. Jag måste ha det städat nu för annars kommer jag må riktigt dåligt. Har så mycket annat runt om mig nu som inte känns bra så då vill jag iaf känna att jag trivs hemma hos mig själv.
Mitt hem ska vara min frizoon.

Imorgon kommer förhoppningsvis mitt matrial så jag kanske får gjort några fina armband att ge bort. Har dock APT så får se om jag har tid efter eller om jag helt enkelt får vänta till onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0