Man blir ju så lycklig!

Fått tre underbara julklappar av mina tre närmsta arbetskamrater.
En kyckovätte
Hemmagjord vit choklad (inkl receptet)
En fin trälåda med godis.

Godiset och chokladen ska jag kalasa på den 23:e då jag ska ha uppesittarkväll. Vätten ska jag ta väl hand om så att den ger mig lycka :)!

Måsta berätta en liten rolig historia.
I söndags var vi på Liseberg och gick in i en shop med massa saker från Victorias design house. Jag ville ha allt men kunde inte bestämma mig för vad jag helst ville ha så det blev inget. Blev besviken på mi själv efteråt och letade igår upp en internetbutik som sålde några av deras produkter. Imorse skickade jag iväg en beställning av tre saker.
På min rast visade jag tre av mina arbetskamrater sakerna och berättade hur mycket jag älskar den stilen osv.
2h senare kommer en av dem jag visat det för med en låda från den serien, fylld med skumtomtar. Hon hade köpt den på Liseberg :)! Snacka om att träffa helt rätt!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja gör det:) Har verkligen fastnat för hennes blogg hennes stil är helt i mitt tycke och smak:). Precis, inspiration och pengar man får ta det stegvis. Tycker dock att du har det himla fint hemma på de bilderna jag har sett i alla fall, stilrent och genomgående stil. Jätte snyggt.



Vilken härlig dag du verkar ha haft och vilka goa arbetskamrater inte uan att man blir lite avis;)

2011-12-20 @ 22:26:31
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0