Idag ska det storhandlas!!

Sen jag blev av med Pyden så har jag bara kunnat handla lite åt gången eftersom jag inte orkar bära så mycket men idag ska jag åka med mamma och pappa och "storhandla". Ska iaf handla all mat inför helgen + lite som jag kan gör i veckan som kommer. Har bestämt mig för att försöka komma igång och äta riktigt igen. jag äter nu men jag äter väldigt onyttigt och allt som oftast blir det varma mackor till middag eller som i tisdags, frosserier av onyttigheter!
Jag tycker det är sjukt tråkigt att laga mat till mig själv och det är enda anledningen till att jag inte har gjort det nu. Alla som jag pratar med förstår mig för det är verkligen segt att stå och laga mat som man sen ska sätta sig själv vid ett bord och äta. Tur att Johan är här på helgerna för då brukar jag alltid laga mat, eller vi brukar laga mat!

Hur som helst, hoppas att dom har allt på Willys som jag vill ha =S, det är det enda jag oroar mig över eftersom jag gillar att handla på maxi och gillar deras breda utbud och fräscha hyllor!

Ha en bra dag =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0