Godmorgon

Redan torsdag...! Denna veckan har gått så oerhört snabbt eftersom jag haft fullt upp hela dagarna. Igår var jag som sagt på möte med chefen. Det gick faktiskt väldigt bra och jag gick därifrån nöjd men väldigt fundersam. Hur det blir för mig med jobb är ännu inte klart men jag fick beskedet att jag inte behöver oroa mig. Jag berättar mer om det då jag fått mer information.

Efter mötet åkte jag hem och bytte om så tog jag och Linette en promenad och gick sen och solade. Efter solningen gick jag och köpte mig en sallad för jag orkade verkligen inte ställa mig och laga mat för klockan var nästan 19.30 när jag kom hem. Väl hemma vräkte jag i mig salladen och sen satt jag i soffan hela långa kvällen.

Idag så ska jag jobba till 15, sen ska jag hälsa på min syster å prinsen en stund innan jag åker hem. Annars ser det tomt ut i planeringen idag =), kanske skönt det me, även om jag gärna hade varit fullbokad jämt.

Ha en härlig dag i vårsolen!


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter positivt med jobbet! Undrade förut idag hur det gick på mötet med chefen.

Skönt att du slipper oroa dig iaf!



Ang din kommentar hos mig:

vet det mesta man kan dra ner på och ändra i matlagningen. Är bara lite dålig på det. :)

Har köpt den lättare varianten av Turkisk yoghurt men den fick mer än underkänt av mig. Tyckte den var väldigt sur och lös framförallt. Menmen...det finns ju andra alternativ, typ lätt creme fraiche.

Ja, är ju svag för cola och saft men där spelar tyvärr det vanliga sockret allt för stor roll. Tycker lightdricker får en läbbig smak. (GrinMalin;) )

Försöker vara noggrann att inte hinka i mig massa läsk och saft på vardagarna iaf. :)



Hoppas du/ni får en go helg!

Kram!

2010-05-06 @ 22:34:02
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0