En härlig dag

Idag har jag varit ruskigt effektiv. Jag slutade jobbet 15.00, då fick jag låna en arbetskamrats bil och åkte hem, slängde in en tvätt, bytte om, hängde upp tvätten och 16.00 så stod jag utanför jobbet igen. Vi åkte till sportlife och tränade vilket var sjukt trevligt. Körde tom lite styrka vilket jag inte direkt är känd för att göra. 18.18 satte vi oss i bilen igen och jag fick skjuts hem. Väl hemma slängde jag ihop en sallad och åt middag. Sen har jag hunnit plocka upp tvätten och varit på Maxi och handlat godis som jag blev sugen på.

Nu är det godis och tv som gäller =).... härliga tisdag!



Jättegoda lakritspastiller från Maxi, bara 10:- ....ett kap!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0