Liseberg och tårtbak

Det har knappt regnat alls på en månad, men idag då våran tur till Liseberg var inplanerad då hade vädergudarna bestämt sig för att det skulle regna ordentligt minsann. Men trots ösregnet hade vi en kanon dag. Mycket åkande och glada barn, det är ju huvudsaken.



När jag kom hem vid 20 var jag lite småfrusen så jag tog en lång varm dusch. Sen var det bara att sätta igång med att göra Johans födelsedagstårta. Jag hade glömt att det är en hel del att göra även om tårtbotten var färdigbakad.
Nu är tårtan klar och jag är nöjd. Hoppas att den smakar okej också, men annars får vi helt enkelt ta och äta glass eller nått =).


Vill inte lägga ut den riktiga bilden idag eftersom jag vet att Johan fortfarande är vaken och kanske tittar in här. Lite överraskning får det ju bli imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0