Det är inte roligt!

Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag förra året hade en mås som byggde bo i min blommlåda. Jag tvingades vända den upp och ner för att bli av med det problemet. I år så har jag som ni vet planterat blommor istället så att den redan är full. Tyvärr verkar det inte som att måsjäveln bryr sig om det så hon har byggt bo i mina blommor istället. Jag är irriterad som fan på dessa jäkla odjur!!!!! Hoppas att någon med gevär snart tar sitt förnuft till fånga och skjuter alla måsar som visar sig!


Kommentarer
Postat av: Emma

De e väll lite sött att hon ville bygga bo hos dig, de ser hemtrevligt ut och hon trivs där :)

2011-05-25 @ 17:41:00
Postat av: Anonym

2011-05-26 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0