En skön helg trots allt

Även om helgen kunde varit bättre så har den ändå varit bra. I fredags planterade jag blommor på uteplatsen för att få den lite mer hemtrevlig. Finns fortfarande massa jag behöver göra där men jag orkade bara plantera och skrapa bort flagnad färg från fönsterbläcket. Resten får jag ta när jag orkar, det lär ju inte försvinna så behöver inte stressa.
I lördags låg jag ute i solen en stund med en poscast i öronen, sen blev det grillat och eurovision. Skulle ju gärna ha druckit något gott till men eftersom jag försöker kurera mig så avstod jag.
Idag körde vi mina föräldrar till Landvetter på morgonen, sen på em så var jag på living and room visning.
Fick handlat lite fina saker och det blir man ju så glad av.
Var lite jobbigt dock när jag satt bland folk och kände att jag hade fullt med slem som jag bara ville harkla och hosta upp men det passar sig liksom inte på en fila :).
Efter visningen var jag trött och har bara legat hemma framför tv:n.
Nu hoppas jag på att helgen avslutas med ett vm guld till Sverige.

https://cdn1.cdnme.se/1831542/6-3/pic_51992bc5e087c3415fa2ef8b.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/1831542/6-3/pic_51992bc79606ee58cbe24a55.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0