Sambofritt

Idag är Johan iväg på bio så då ska jag passa på att ha myskväll :)! Just nu sitter jag i ett varmt bad för att tina upp, sen hoppar jag i ziperallen och fårskinnstofflorna, skär upp en ananas, fyller vardagsrumsbordet med pärlor, tänder massa ljud och sätter på SATC!!! Det kan ju bli en riktigt go kväll trots att jag vanligtvis inte gillar att vara själv. kanske är så att tom jag lärt mig uppskatta det som så fint kallas egentid.

Fick en bild på vårt hörnskåp nyss som min snälla pappa satt igång och måla. Det har börjat hända grejer.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Är också dålig på att vara själv, men sakta men säkert har jag börjat försöka uppskatta de mysiga kvällarna. Hoppas kvällen blev bra. Skåpet blir verkligen jätte fint:)

2013-01-23 @ 10:29:39
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0