Älskar vårt hem!

Idag har två nya möbler flyttat in hos oss, hörnskåpet och en stor hemnes byrå. Jag är så jäkla nöjd nu och det finns egentligen bara 4 saker kvar som jag vill få handlat hem hit, tavla till vardagsrummet, persienner, tvborf till sovrummet och en kökslampa :)! Till sommaren kanske det är någorlunda klart här hemma, då är det dock dags att börja fixa uteplatsen :)!

Imorgon ska jag ner till glasmästare med skåpsluckan och så hoppas jag att det inte kommer kosta skjortan att få glaset bytt :)!


Kommentarer
Postat av: Moa

hej! Varför kan man inte gå in på din nya blogg:-(

2013-01-28 @ 21:53:49
Postat av: Moa

Ok jag förstår det! Men du har väldigt fin bloog :-)

2013-02-04 @ 12:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0