-4kg på 5 veckor

Igår klev jag upp på vågen och såg att jag nu totalt sedan 6 januari har gått ner 4 kg. Det har inte varit jobbigt på något sätt. Jag har ätit minst 3 mål om dagen med vanlig mat. Jag har inga förbud, har dock valt att äta godis mm på fredag och lördag istället för varje dag som innan. Fredag köper jag en choklad, tex en dubbel daim och en påse indianpopcorn och på lördag köper jag 100g lösgodis det räcker gott och väl.
Jag har helt enkelt slutat frossa och istället börjat äta "normalt".
Jag har fuskat ibland helt utan dåligt samvete och jag har bestämt mig för att skynda långsamt.

2-3 pass med träning/vecka är mitt mål men det får gärna bli mer.

Jag är så glad att detta har gett resultat. Efter 4 veckor hade jag gått ner 17,5 cm runt om på kroppen. Kläder sitter bättre nu. Jag mår bättre. Jag har inte ont överallt.

Jag har en bit kvar innan jag blir nöjd. 2-5kg men framför allt ett gäng cm. Det ska inte gå fort. Målet är 0,5 kg/vecka. Jag får inte börja utesluta något för att nå resultat.

Det känns som att jag kommer fixa detta denna gång för jag lider inte utav det utan är nöjd och känner mig alltid mätt och glad :)! Träningen har jag äntligen börjat tycka är rolig och jag prioriterar den framför att sitta i soffan och titta på tv.

Nu gäller det bara att fortsätta leva såhär för det är det jag försöker göra nu, hitta en väg som jag kan fortsätta vandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0