Klara färdiga gå

Igår gjorde jag mitt första träningspass på över en månad om man bortser från en snabbvisit på bandet. Ett uppehåll som inte till en början var frivilligt. Jag hade hosta i 3 veckor, sedan kom en massa annat emellan och då försvann glöden också. Nu har jag dock bestämt mig för att jag måste komma igång igen. Jag mår så mycket bättre av att träna och äta bra. Denna gång har jag inte heller en massa kilon som måste bort även om det inte skulle skada om 2-3 försvann av bara farten :)! Jag gillar ju iofs att träna för att gå ner i vikt men jag tänker att nu när jag inte behöver gå ner så mycket så kanske det blir lättare att komma iform snabbare :). Ska köra denna och nästa vecka på egenhand sen ska jag se till att boka in PT timmar så att någon piskar på mig för det behövs verkligen. Kanske ska sätta upp några mål för mig själv för jag har lättare att kämpa om jag har ett mål med det jag gör.
Nu ska jag vila en stund innan jag ska åka upp till gymmet och jogga av mig lite träningsvärk (för stunden iaf).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0