Ett års väntan är över!

I mars 2012 anmälde jag mig till Sthlm scrap and pearl, ett event för 1000 daltagare/dag. Jag var inte helt hundra på om jag skulle våga åka eftersom jag inte kände någon som skulle dit. Ju längre tiden gick ju mer sugen på att åka blev jag och jag fick också veta att en gammal handbollskompis var anmäld. I höstas bestämde vi oss för att samåka dit och dela hotellrum.
Under våren fik jag kontakt med två andra tjejer som också skulle till eventet och pärla. En av dem bokade vi in på vårt rum och den andre kom med den fantastiska idéen att vi skulle äta tillsammans dagen före.

Imorgon åker vi. Direkt efter jobbet hår bilen mot Sthlm. På kvällen blir det middag på en grekisk restaurang och sedan blir det event lörd-sön. 20 butiker på plats, workshops och massa inspiration!
Ska bli så roligt att komma iväg och jag är så glad att jag vågat fullfölja det :)!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad skoj. Ha en toppen helg nu!

2013-04-05 @ 09:18:32
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0