Sambos i 4 veckor

Nu har det nästan gått en hel månad sedan vi flyttande in i vår lägenhet och blev sambos på riktigt! Vi börjar få det riktigt fint här hemma och det börjar kännas som ett riktigt hem.
I helgen har vi som sagt monterat hyllor mm i min hobbyvrå men vi har även köpt och monterat en bänk till badrummet, satt upp en stor spegel och flyttat ner det sista till källaren! Idag var min mamma här och fållade upp och strök våra gardiner. Det blev så fint, vad skulle man göra utan sina föräldrar :)?

Även om vi kommit väldigt långt på bara 4 veckor så har vi lite kvar:
Måla om hall och sovrum.
Köpa tavla till sovrummet (beställt en)
Hitta tavlor till vardagsrummet
Köpa rullgardiner till vardagsrummet
Anlita någon för installation av tvättmaskin
Beställa hatthylla
Köpa hylla till badrum
Köpa sideboard för tv:n i sovrummet.
Sätta upp taklampor i vardagsrum, kök och sovrum

Ja listan är som ni ser lång så vi lär inte vara klara och nöjda här innan jul men det är fint nu och jag är glad att vi kommit så långt som vi faktiskt gjort med tanke på det extra jobb vi åkte på och att vi bara hade en dag semester.

Får se om jag kan ta och fota hela lägenheten någon dag men nu kommer iaf bild på hallen med den nya spegeln och sovrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0