En underbar födelsedag

Väcktes av Johan imorse med paket och pussar :)! Fick superfina muggar som jag var och tittade på för längesedan. Att han ens kom ihåg detta var helt fantastiskt och dessutom prickade han helt rätt med färg och allt!

När jag gick upp så öppnade jag ett paket som kommit på posten igår. Det var från svärmor och innehöll torgvantar, ljus, ett kort och pengar som jag ska köpa mig något fint för.

På jobbet firade vi redan igår och då fick jag produkter från bodyshop av mina goa arbetskamrater. Idag fick jag choklad från en annan arbetskamrat! Man blir ju så lycklig av att få ha sånna människor omkring sig <3!

När jag kom hem låg ett kort i brevlådan från svärfar och Kicki.
Jag började röja lite och efter en stund kom Johan hem med paket och två kuvert. I paketet låg ytterligare 2 muggar så att jag nu har 6 st. Förutom det fick jag ett presentkort på choklad från belgiska pralin boden och ett presentkort på klippning och slingor :)!!!

Vi började laga middag tillsammans och på kvällen kom mamma hit och vi åt trerätters tillsammans. Fick ett skrivbord till mitt "hobbyrum" och så fick jag en väldigt fin klänning från morfar.

Förutom allt detta har min syster och mina syskonbarn ringt till mig och sjungit, morfar, svärmor och svärfar har också ringt! Jag har fått massor av gratulationer på såväl sms som på facebook och jag känner mig verkligen uppvaktad till max!!!!

Nu fortsätter vi dagen i soffan och bara njuter!

Stort tack till alla er som på ett eller annat sett gjort min födelsedag till den dag det blev <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott! Låter verkligen som att du fick en toppen dag! Hoppas det går bra med flytten och att ni börjar komma tillrätta. Kram

2012-09-13 @ 08:28:11
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0