Veckan som gått!

Varit dåligt med bloggande här i veckan märker jag :)! Ska försöka mig på en liten summering nu:

Måndag: Lollo kom hit på lite middag och massa prat. Var verkligen supermysigt!

Tisdag: Jankan kom hit och kikade på lägenheten och snick snackade. Saknar henne på jobbet så det är tur att vi fick till att ses en stund :)

Onsdag: Magkatarren hittade mig igen. Mötte upp min syster och åkte hem till dem där jag fick både middag och medicin. Jag har tur som har min syster!

Torsdag: Hämtade syskonbarnen på förskolan och hade en myseftermiddag tillsammans med dem.

Fredag: Vilade, käkade gott och la mig tidigt.

Lördag: Spelade match, gjorde smycken, åt hemgjord pizza och kollade på Johan Falk.

Söndag: Fyndade burkar till köket ute i tofta, shoppade saker till badrummet på Ikea och chilli, fikade hemma hos mamma och pappa, fixade här hemma, gjorde halsband och sedan lagade jag köttbullar och stuvade makaroner till ett helt kompani :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0