Stockholm scrap and pearl event

Jag har sedan ett par månader tillbaka varit anmälld till en stor scrap och pärlträff som kommer äga rum 6-7 april 2013. Jag har varit väldigt sugen på att åka men är lite feg och känt mig lite kluven till om jag skulle våga åka själv.
Jag har aldrig varit på något liknande utan bara varit runt på vanliga mässor.
När jag för 2 veckor sedan skickade mail till eventansvarig att jag ville avboka min plats så ringde hon upp mig och pratade med mig. Hon lyckades övertala mig om attt vänta att avboka.
Jag tog då kontakt med en gammal handbollskompis som jag visste skulle dit och kollade lite om samåkning osv.
Imorgon kommer hon boka hotell för oss så nu är det bestämt! 5-7 april kommer jag spendera i Sthlm tillsammans med 999 andra "pysslar"!
Eventet kommer vara på annexet och vi skall bo på Quality hotel globe om allt går som det ska!!!
 
Längtar redan till april. Fast först ska jag spara massa pengar så att jag ska kunna köpa massa massa fina pärlor och tillbehör!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0