Ett oväntat paket

Idag fick jag ett sms från DHL där det stod att jag hade ett paket att hämta ut. Jag väntade som sagt på 6 st leveranser med smyckesdelar mm så jag var väldigt nyfiken på vilken jag skulle få plocka upp.
När mannen i kassan kom ut med ett ganska stort paket blev jag lite förvånad. Så stora grejer har jag väl inte beställt tänkte jag men såg sedan då han kom närmre att det stod livingandroom på paketet!
Jag hade helt glömt bort att jag skulle få mitt kakfat som jag beställde hemma hos Malin förra torsdagen.

Fatet var finare i verkligheten än i katalogen om kommer göra sig så fint på vårt köksbord. Idag kunde jag även testa att ha en kaka på eftersom jag bakade lite till morgondagens föräldramöte och så hemtrevligt det såg ut :)! Får nog baka varje dag nu framöver ;)!
Eller tror nog förresten att jag ska köpa lite fin dekoration och lägga på istället... så slipper vi rulla fram till jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0