Verkar det för bra för att vara sant...

...då är det antagligen det också!

Det har varit en ganska tung vecka. Många tankar och mycket funderingar. Jag har somnat efter jobbet vid 2 tillfällen och huvudet fungerar knappt. Jag känner mig tömd på energi, hösten har börjat ta ut sin rätt.

Idag efter 1,5h sömn så trotsade jag mitt huvud, tog jag tag i mig själv och åkte ner till Kungälv på shoppingrunda. Det är så vackert nu när det är mörkt på kvällarna! Jag var ute efter lite fina saker att pynta min adventsljusstake med och strosade runt. Hem kom jag med pynt för 300:-. Jag hittade även en adventstjärna till köket och ett gott doftljus. Längtar till nästa helg då det är dags att på riktigt pynta inför julen.

Jag började iaf "test-pynta" staken men jag insåg ganska snabbt att jag är helt talanglös då det kommer till inredning. Allt aåg förskräckligt ut och jag tog bort det mesta. Där stod jag med allt pynt och bara en liten grej som gick att använda. För att inte ha köpt allt i onödan så experimenterade jag och gjorde ett litet ljusarangemang till hallen. Det blev okej men inte mer än så. Att det dessutom redan står framme en riktig julsak 22:e november är allt annat än okej men va tusan, den är svår att gömma undan :)!

Shoppingen gav mig iaf lite energi :)!
Imorgon är det fredag, den dagen ska jag passa på och bara njuta utav!!!

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att du känner dej piggare snart. Och jag tvivlar jag på att du är efter att ah sett hur fint ni har det hemma på bilder här i bloggen. Hoppas du haft en bra fredag. Kram

2012-11-23 @ 20:45:26
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0