Längtar efter julen och vintern!

Jag älskar vintern! Det är så himla mysigt när det är mörkt och kallt. Man kan tända massor av ljus och krypa under en varm filt med gott samvete.
Julen och tiden före kan nog vara den bästa tiden på året. Köpa julklappar, pynta, mysa, baka och bara njuta!
Igår var vi iväg och köpte adventsljusstakar till vardagsrummet. Var på 4 ställen innan jag hittade några som föll mig i smaken men inte kostade skjortan. Jag höll mig dock från att ställa fram dem men duken jag inhandlade kunde jag inte låta bli att stryka och lägga fram. Vår advenstsljustake fick även den stå på sin plats nu för jag har redan klätt den med ris. Nästa helg ska allt fram här hemma, då flyttar den vit/svarta julen in och kommer stanna en månad och förgylla min vardag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar också vintern. Tänk lite snö och ett par minus:). Vad fint du har hemma, gillar verkligen ljusstaken:) Kram

2012-11-26 @ 17:42:42
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0