Stolt moster

Jag är alltid stolt över mina fina syskonbarn men idag är jag stoltare än vanligt. Jag fick gå med på lillemans vårfest på förskolan och där fick jag se honom uppträda och sjunga!

Han fick en tuff start på livet då han föddes och han har fått kämpa mer än de flesta andra barn. Ofta tar man saker för givet med barn så som att de ska lära sig gå och prata men för vår lille kille var inget självklart!

Att idag se honom stå och sjunga tillsammans med sina kamrater var helt fantatsiskt!!! Jag grät för jag var så stolt och lycklig.

Moster Nenna älskar dig Lucas, du är den finaste, modigaste, goaste och mest underbara pojke på denna jord!!!
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var det finaste jag läst på länge<3 Tänk vad fantastiskt livet är ändå!

2012-05-29 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0