Nära att trilla dit

Jag har som ni vet en onaturlig relation till allt onyttigt! Jag äter enorma mängder godis och annat sött. Nu i ett par veckor har jag försökt att klara mig utan det under veckodagarna och det med lite blandat resultat. Denna veckan har dock gått helt okej fram tills nu då Johan kommit hem med min absoluta favorit: choklad!
Jag ska inte äta av den men jisses vad det lockar då jag vet att den finns.
Har ätit matiga sallader hela veckan till lunch och middag och även lyckats äta frukost och mellanmål, allt för att minska sötbegäret!
Det har varit riktigt lyckat!!
Till helgen blir det dock godsaker igen och antagligen något annat att äta men tills dess så ska jag fixa detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0