Hoppas på mirakel

Jag har inte jobbat idag utan bara sovit ut och vilat hela dagen. Det Verkar ha gett resultat för jag mår faktiskt bättre än igår. Jag har fått till mig att om man vilar direkt när man blir dålig så återhämtar man sig snabbare och just nu är tror jag på detta. Jag har dock ett litet mirakel att hoppas på och det är att jag ska bli helt bra tills imorgon och framförallt att min blåsa känns bättre. Imorgon står nämligen en 30 årsfest på schemat och det hade ju varit roligt att kunna få gå och må bra.
Nu ska jag snart gå och hämta ut ett paket på posten och sen handla lite inför imorgon och för kvällen så det är bara att hoppas att det går bra och att jag inte däckar ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0