Frisk på riktigt

Idag fick jag ett riktigt friskhetstecken på gymmet då jag förbättrade mig på crossen med 40kcal på 43min! Kändes riktigt skönt att känna att orken finns här och nu är jag laddad för veckans två PT pass :)!
Jag och sis avslutade med ett mag och rygg pass där jag för andra gången körde med tränings rockringen.
När man börjar köra med den får man ta det lugnt eftersom kroppen måste vänja sig. Man får lätt blåmärken och det gör ont då den 1,7 kg tunga ringen slår mot kroppen. Jag längtat tills de första veckorna är avklarade så att jag kan köra riktigt långa pass! Jag älskar att rocka rockring och har alltid haft ganska lätt för att hålla den uppe så detta kan nog vara ett bra sätt för mig att träna rygg och mage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0