Ennie älskar du mig?

Denna fråga fick jag imorse av ett barn på förskolan. Svaret blev ju självklart ja för hur kan man annat än älska dessa underbara barn som jag får möta varje dag.
Tänk vilken tur jag har :)!
Visst är barngrupperna för stora och det känns som vi inte alltid räcker till så som vi vill men skulle inte vilja se ett enda av våra goa barn sluta.

Givetvis kan jag ibland vara trött och känna att jag inte vill gå till jobbet men det beror aldrig på barnen. Tvärtom det är barnen (och arbetskamraterna) som gör att man orkar dagar som är stressiga och tunga.

Varje dag får vi kramar och varje dag får vi se hur barnen gör framsteg i sin utveckling. Ingen dag blir den andre riktigt lik.
Så ja Ennie älskar sitt jobb och alla barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0