13 kg

Nu har jag gått upp 13 kg sen oktober 2010! Det är ju helt sjukt! Nästan 1 kg i månaden. För första gången på väldigt länge fick jag idag riktig ångest över vikten. Mina jeans kan jag knappt ha längre och jag känner mig bara äcklig. Nu när jag varit sjuk och inte tränat så känner jag mig ännu mer sunkig! Jag måste göra något åt detta men jag måste erkänna att rädslan hela tiden får mig att misslyckas. Men jag borde kunna fixa det på ett sunt sätt. Alla andra fixar ju det så då bör ju även jag göra det.
Måste hitta det där hävlats amma och ge mig fan på att fixa 7 kg! Det borde gå eller hur!

Tråkigt klagoinlägg men så måste man får göra! Allt känns lättare när man klagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0