Påskrivet och klart

Idag skrev jag på kontraktet till vår nya lägenhet så nu är allt helt klart och det är bara att invänta september =). Vi var på IKEA förut och köpte de första flyttlådorna och jag har redan börjat packa ner sånt som jag inte kommer behöva använda och fyllt 2 lådor. Det kan kanske verka som att jag är är ute i väldigt god tid men veckorna springer iväg och om 3½ vecka har vi semester och då vill jag kunna koppla av lite ute på landet och sedan är det bara 3 veckor kvar till flytt.
 
Det känns så bra nu och mina kalla fötter har nästan försvunnit helt. Idag lämnade jag in uppsägningsblanketten för min lägenhet och det kändes faktiskt helt okej. Det är ändå min allra första egna lägenhet som jag ska lämna och det har känts lite vemodigt. Jag har byggt mitt första egna hem här och ja, denna lägenheten har en lite speciell plats i mitt hjärta =).
 
Men nu är det dags att bygga upp ett hem på annat håll. Ett gemensamt hem!!! Vårt hem!!! Underbart!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter underbart. En "nystart" på ett nytt kapitel här i livet:D. Tack för din kommentar. Som tur är kommer inte det där anfallen alltför ofta. Skönt att det är samma för dig nu. Men de värsta är att ibland vet jag inte varför de kommer (eller så förnekar jag det) och att man blir så himla rädd för sig själv. Men det är bara att bita ihop och acceptera läget förlåta sig själv och gå vidare:).

2012-06-28 @ 19:50:13
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0